seangkatan denganku

Tuesday, July 9, 2013

Saje-saje nak merungut

Assalamualaikum .......

APA KHABAR SEMUA WARGA BLOGGER.... AKU HARAP SEMUA BERADA DALAM KEADAAN SIHAT SEJAHTERA HENDAKNYA...... HURMMMMM.... SEBENARNYA HARINI DIRI INI TAK ADA MOOD .. TETAPI BENDA YANG DAH LAMA PENDAM NI NAK JUGAK DI CERITAKAN.. SEBELUM HAMBA MENJADI GILA....



pernah tak korang alami situasi yang sedang diriku alami ini,.. ye la aku ni bukan lah seorang yang sempurna.. tetapi aku gak ada perasaan ... lama sangat rasanya pendam perasaan.. memang lah orang nampak aku happy je. tetapi kat dalam hati ni sape yang tahu,...
hurmmmmmmmm......
mungkin nasib aku kot dah ditakdirkan hidup macam ni.. tetapi aku tak boleh lah nak salahkan takdir yang ALLAH dah tetapkan dekat aku.. ni kan satu ujian dalam menjalani kehidupan...

banyak sangat mengarut... sebenarnya, aku rasa kecewa dengan ............... aku... aku dah ikut rentak dia orang .. walaupun aku ni lagi tua dari dorang tapi aku sentiasa letak diri aku ni seusia dorang.. aku tak nak dorang respect aku.. cuma aku nak dorang ada rasa hormat bila berbicara, berfikir , dan dalam gurauan... bagi aku kadang kala gurauan dorang tu agak melampau.. mayne aku yang kolot.... hurmmmm.. tak apa lah selagi korang semua bergelar kawan aku.. aku hanya mampu berdiam......

bukannya aku tak nak update status kat fb maki memaki, gaduh sesama sendiri.. tapi sekarang aku ni dah 22 tahun. takkan aku nak berlagak macam budak2... aku tak pernah lah nak kisah berapa pun usia aku.... aku boleh masuk dengan korang. korang pun pandai lah menghormati sesama lain......
\
lagi satu, budaya mencarut .... hurmmmm entahlah dah jadi lumrah kot dalam hidup dorang.... bukan lah aku nak masuk campur hal korang tapi insaf lah...

TAPI SATU PERKARA JE LAH YANG AKU INGATKAN DALAM DIRI
KAWAN-KAWAN AKU KAT SINI FAMILY AKU...... :)


HASAN.. sabarlah beberapa bulan je lagi..






No comments:

Post a Comment


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...