seangkatan denganku

Sunday, September 22, 2013

aku dah last sem wehh....

Assalamualaikum
hai semua semua warga blogger......
aku tahu semuanya sihat sejahtera aje kan....
huhuhu...  rasanya macam baru semalam family aku hantar aku ke KL untuk menimba ilmu.... kalau korang ikuti perkembangan aku mesti korang semua tahu yang aku ni belajar apa kan... hikhikhik....

memang aku rasa mcam tak percaya yang dah dua tahun aku berada di kota yang banyak memberi aku semangat untuk menghadapi hidup ini....

tapi hari ni aku malas nak tulis banyak-banyak tak ada idea hahahha.... just  nak kongsi gambar sahaja :)



 masa SEM 1.... suka sangat lepak-lepak kat lobby condo... masa ni semua muka suci je... hehehhe...


 bersama kawan baik aku Fitri A.K.A mielo.... masa dekat penyet ekpress....




 bersama kawan susah dan senang aku time belajar.... hehhee.. masa ni dalam perjalanan pulang ke kampung.. masa ni alex ni besar.. sekarang dah kecik orangnyer...




ni time last sem 1... ini lah uniform kita orang ..... student-student FIM...



time kelas kitchen.... lepas ni rindu lah weh....... kenangan yang tak dapat aku lupa... sememangnya FIM banyak beri aku kesedaran betapa susahnya hidup dirantauan....


nak lagi ke gambar-gambar menarik???? tunggu k.. 

No comments:

Post a Comment


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...